Tarieven

100 ronden     € 1389

150 ronden     € 1589

Onbeperkt      € 1709

Wat gaat er precies veranderen?
– Rhoon Golfcenter gaat per 1 oktober rondenkaarten aanbieden. Waar je voorheen alleen voor onbeperkt speelrecht kon kiezen, heb je nu meer mogelijkheden. Je kan vanaf nu kiezen uit een 50 rondenkaart, een 75 rondenkaart, een 100 rondenkaart, een 150 rondenkaart, van 9 holes of onbeperkt speelrecht.
– Je kan ook nog steeds kiezen of je een speelrecht wilt zonder clubactiviteiten of een speelrecht met de voordelen van het lidmaatschap bij Golfclub Oude Maas. Je betaalt de rittenkaart aan RGC en de clubcontributie aan de golfclub. De contributie bij de golfclub loopt per kalender jaar of een deel daarvan. De voordelen van lid te zijn van Golfclub Oude Maas is dat je NGF-lidmaatschap daarbij in zit. Het verschil tussen een rondenkaart zonder of met deze voordelen is €110,- (voor jeugdspelers minder). De prijzen hier boven zijn inclusief lidmaatschap van golfclub Oude Maas

Hoe werkt deze rondenkaart precies?
– Een rondenkaart heeft een looptijd van 12 maanden vanaf de datum van aankoop.
– De looptijd van een speelrecht is 12 maanden. Niet gespeelde ronden vervallen na deze 12 maanden.
– De rondenkaart is zowel geldig op de 18-holes baan als op de PAR-3 baan. Iedere ronde staat gelijk aan 9 holes. Als je 9 holes speelt wordt er 1 ronde afgeschreven. Als je 18 holes speelt worden er 2 ronden afgeschreven. Als je gebruikt maakt van de mini-holes (PAR-3 baan) wordt er een halve ronde afgeschreven.
– Voor deelname aan (club)wedstrijden, kan je de verschuldigde greenfee voldoen met jouw rondenkaart. Aanvullend betaal je dan, indien van toepassing, alleen nog een wedstrijdbijdrage.
– De rondenkaart is persoonlijk en mag niet worden overgedragen.
– Annuleren van een starttijd kan kosteloos tot 4 uur voor aanvang van starttijd. Korter dan 4 uur van tevoren of ‘no-show’ leidt tot afboeking van het aantal gereserveerde ronden.
– Je kan de betaling van de rondenkaart in één keer voldoen of maandelijkse betaling via een automatische incasso van het speelrecht. Je betaalt hiervoor een opslag van 5%.
– Als rondenkaarten niet opeenvolgend worden afgenomen, word je uitgeschreven. Voor hernieuwde inschrijvingen gelden administratiekosten van €25,-.

Waar kan ik meer informatie vinden?
In de bijgevoegde folder vind je de tarieven van RGC, voorwaarden en de verschillen tussen de rondenkaarten terug.

emailadres secretariaat@golfcluboudemaas.nl

Het secretariaat is geopend op woensdag van 9-12 uur.
Telefonisch bereikbaar onder nummer 010-5015135

NGF-registratie lid worden? Meld u hieronder aan voor € 60 per jaar

Alle voordelen om lid te zijn van Golfclub Oude Maas.

– Op de eerste plaats, lid zijn van de gezelligste golfvereniging van Nederland.
– Golfen op alle dagen & op alle tijden.
– Introducés tegen gereduceerd tarief €39,00 voor 18 holes en €32,50 voor 9 holes.
– Ondersteunende leden kunnen deelnemen aan wedstrijden tegen een gereduceerd greenfee tarief.
– Clublid/deelname aan clubactiviteiten.
– NGF-lidmaatschap.
– Zelf je handicap bijhouden en bekijken op je dashboard in Proware Golf of in de App.

– Nieuwsbrief en magazine 4 keer per jaar het clubblad.
– Speelrecht op de 18 holes en PAR-3 baan.
– Korting op een aantal banen, Kralingen, Loonsche Duynen, Almkreek, De Breuninkhof.
– Mogelijkheid tot deelname NGF-competitie.
– Op maandag en woensdag is er altijd de heren-senioren ochtend en op dinsdag en donderdag de damesochtend.
– Dames en Heren-senioren organiseren 9 en 18 holes wedstrijden.
– In de zomer maanden vindt er op woensdagmiddag Balletje-Balletje plaats.
– Daarnaast organiseert de wedstrijdcommissie en de commissie beginnende golfer wedstrijden op de zaterdag en zondag.
– Commissie beginnende golfer, de naam zegt het al maakt u vertrouwd met het spel en de wedstrijden. lees hier meer over…
Onze club wordt gekenmerkt door een ongedwongen en gezellige informele sfeer.

Wij hopen u regelmatig tegen te komen op de baan en bij onze clubactiviteiten en als lid te mogen verwelkomen.

Spelregels

• Een rondenkaart heeft een looptijd van 12 maanden vanaf de datum van aankoop.
  • De rondenkaart is zowel geldig op de 18-holes baan als op de PAR-3 baan.
  • Iedere ronde is voor 9 holes. Als je 18 holes speelt worden er 2 ronden afgeschreven.
    Bij gebruik van de PAR-3 baan wordt er 0,5 ronde afgeschreven.
  • Voor deelname aan (club)wedstrijden, kan je de verschuldigde greenfee voldoen met jouw rondenkaart.
    Aanvullend betaal je dan, indien van toepassing, alleen nog de wedstrijdbijdrage.
  • Met een rondenkaart mag je onbeperkt introduceren tegen het op dat moment geldende gereduceerde tarief zolang de introducé deel uitmaakt van jouw flight.
  • De rondenkaart is persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
  • Reserveren kan 7 dagen van tevoren.
  • Annuleren van de starttijd kan kosteloos tot 4 uur voor aanvang starttijd.
    Annuleren kan online via info@rhoongolfcenter.nl of telefonisch via 010-5018058 (tussen 09.00 – 17.00)
  • Je hebt de mogelijkheid tot maandelijkse betalingen middels een automatische incasso van het speelrecht.
    Je betaalt hiervoor een opslag van 5%.
  • Als rondenkaarten niet opeenvolgend worden afgenomen, wordt de golfer uitgeschreven (indien van toepassing, ook bij de NGF).
    Voor hernieuwde inschrijvingen worden €25,-  administratiekosten in rekening gebracht.
  • Zie de website www.rhoongolfcenter.nl voor de volledige en actuele voorwaarden.